tiistai 20. elokuuta 2024

Kultaisella niityllä

 


  Heippa taas! Tänään vähän hillitympää muokkailua kuvassa. Tää kuva on mun mielestä tosi nätti. Ei uskoisi että tämä on otettu meidän pihalla. Muokkasin hiukan valoja ja värejä tuossa niin että tuli tuollainen kiva kultainen vivahde. Nämä värit sopivat mun mielestä kyllä niin hyvin tuohon mekkoon.

  Ai niin! Tuo mekko on muuten yhden tuttuni tekemä. Hän teki tälle mun uudelle Dalille siis kaksi mekkoa. En osaa millään sanoa kumpi on ihanampi mutta tällä kertaa valikoitui tämä mekko Blairin ylle. Saatte ehkä jossakin postauksessa nähdä sen toisenkin mekon.

  Tänään on ollut melko kiireinen päivä mutta ehdin sentään kuvaamaan. Joten tänään olisi taas kuvatarinaa luvassa. Likasadetta taas kerran. En muista monesko osa tämä on mutta toivottavasti pidätte!



Kuvatarina: Hyvä ystävä


Larissa: *yrittää soittaa isälleen* Vastaa jo!

*linja aukeaa*

”Mitä nyt Larissa? Tiedät keskeyttäneesi tärkeän liiketapaamiseni.”

Larissa: Alahan sitten selittää! Mitä tuo oli?

”Mikä?”














Larissa: *vihaisesti* Se mitä teit televisiossa. Miten sinä kehtaat?

”Ai se. Olen niin onnellinen puolestasi. Kruanke on varmasti hyvä tyttö.”















Larissa: *huokaisee* Kuunteleppa hetki. Minä ja Kruanke olemme vain ystäviä. Me emme ole pari. Me emme mene naimisiin. Oikaise vääryys tai et kuule minusta enää.

”Larissa, minä-”
















Larissa: Mainitsit hänen nimensä miljoonien edessä enkä anna sitä anteeksi. Hän voi joutua takiasi silmätikuksi ja se on sinun syysi. Korjaa asia. *sen jälkeen lyö luurin korvaan isälleen*

















Larissa: *puree huultaan turhautuneena* Kruanke on harvinainen nimi. Kaikki jotka katsoivat sen ohjelman pystyvät nyt löytämään hänet. *sarkastisesti* Kiitos vaan isä.




















Larissa: Pitää selittää tilanne Kruankelle. Kyseessä on inhimmillinen väärinkäsitys. 





















Larissa: Entä jos hän ei halua nähdä minua enää tämän jälkeen? Juuri kun olin varma että olen löytänyt parhaan ystäväni.



















Larissa: Joku on takanani. *kääntyy ympäri*


















Nadine: Olet hyvä ystävä hänelle. Parempaa Kruanke ei voisi edes toivoakaan. Sellaista hänellä ei vielä ole ollut. Onhan hänellä toki ollut ystäviä muttei koskaan näin hyvää ystävää.
















Larissa: Ja kuka sinä olet?


















Nadine: Nadine. Kruanken äiti.

Larissa: Mitä- *ei saa sanaa suustaan*




















Nadine: Ethän kerro hänelle?




Jatkuu


2 kommenttia:

  1. Tuo kultainen kuva on niin ihana 🥰😍 Ihana tuo mekko ja sopii hänelle tosi hyvin 🤩 upea tarina 😍

    VastaaPoista