sunnuntai 29. syyskuuta 2024

Ensimmäinen Little Pullip -nukkeni!

 


  Heippa taas! Vihdoinkin sateeton päivä! Pääsin viimeinkin kuvaamaan uutta nukkeani Avaa joka on siis malliltaan Pullip Ludmila. Hän saapui 25. päivä. Hänen mukanaan mulle saapui mun eka Little Pullip.

  Olen siis kirjoittamassa tällä hetkellä kahta omaa kirjaa. Avan hahmo esiintyy toisessa niistä kirjoista. Sattumalta kun avasin pakettia jossa nää kaksi nukkea oli niin mun teki mieli kiljua ilosta kun näin miltä toi Little näyttää.

  Se näyttää ihan Avalta lapsena joten en voi olla rakastamatta kyseistä nukkea. Voi olla että hankin joskus lisääkin Littlejä. Sen verran söpöjä ovat. Tämän sain kylläkin kaupan päälle kun ostin Pullip Ludmilan. Olen niin iloinen! Jos kyseinen henkilö (jolta nuken ostin) lukee tätä niin kiitos vielä kerran ihanista kaupoista!

  Mutta eiköhän mennä itse kuviin. Tänään saatte nähdä kuvia Avan lapsiminästä eli tästä Little Pullipista. Ja jos joku tietää tämän Littlen mallin nimeä niin olisin kiinnostunut tietämään.





^ Niin söpö!














^ Tää on mun lempi kuva näistä!




Ensi kertaan!


2 kommenttia:

  1. Siis aivan superihania kuvia 🤩🤩 Sekä Ava että Little Pullip ovat tosi kauniita 🤩🤩 Taidokkaat kuvat; värikkäät ihanat taustat. Upeat asennot ja kuvakulmat 👍😍

    VastaaPoista