torstai 12. syyskuuta 2024

Uusi nukke Pullip Wilhelmina

 

  Heippa taas! Olipa taas päivä. En oikein päässyt tänään ulos koska oli niin paljon hommaa kotona. Mun syntymäpäiväjuhlat lähestyy. Piti leipoa ja sellaista.

  Mulla on kuitenkin hyviä uutisia! Mulla on uusi nukke. Hänen mallinsa on Pullip Wilhelmina ja olen haaveillut tästä mallista viime keväästä alkaen. Hänen nimekseen olen ajatellut Kevät tai toiselta nimeltään Leinikki. Leinikki lainaa tällä hetkellä siis Kisekin stock peruukkia. Hänelle on tulossa uusi peruukki leekeltä.

  Sain myös tänään nuo Pullip Eosin stock siivet. Ne ovat hurjan kauniit mutta tarvitsevat pientä virittelyä. Olen suunnitellut että laitan ne Leinikille.

  Kun Leinikki saapui tänään mulle niin hänen silmämekanisminsa oli melkoisessa kunnossa. Onneksi sain hänet kuntoon. Nyt mekanismi on moitteettomassa kunnossa. Vaihdoin neidille uudet silmät ja räpsin pari kuvaa hänestä. Mennäänpä kuviin!








Ensi kertaan!


2 kommenttia: