torstai 3. lokakuuta 2024

Sinisiä perhosia

 


  Heippa taas! En olekaan postannut vähään aikaan. Musta tuntuu että tää mun kirjaprojekti vie kaiken mun ajan. Kirjoitan kahta kirjaa tällä hetkellä. Saa nähdä kumpi valmistuu ensin. En malta odottaa että voin pidellä omaa kirjaani kädessä. Kumpikin kirja on pahasti kesken mutta uskoisin saavani ainakin toisen valmiiksi tämän vuoden puolella.

  Miten teidän lokakuu on alkanut? Mulla ihan hyvin. Ensi maanantaina olen suunnitellut että tilaan uuden nuken. Teen kyseistä nukesta yhden mun rakkaimmista hahmoista. Hahmo liittyy tähän kirjaprojektiini. Tämäkin hahmo on vahvasti mukana tarinassa vaikka päähenkilö onkin Kristiina.

  Tänään aion julkaista kuvia joita otin muutama päivä sitten. Joten eiköhän mennä kuviin. Toivottavasti pidätte!


Ensin kuvia Avasta:




^tää on jotenkin mun mielestä söpö kuva!









Sitten vielä vähän kuvia Kristiinasta:










Kiitos kun katsoit! Ensi kertaan!




6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, ihanat värit ja asennot, kuvakulmat 😍 Ihan tuntuu niinkuin he olisivat melkein eläviä 😍😍😍

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia taas! Sellaista utelisin, että aiotko omakustanteena julkaista kirjan, vai etsitkö sille/niille sitten kustantajan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon👍 En ole vielä miettinyt niin pitkälle kun vasta kirjoitan näitä😅

      Poista