sunnuntai 8. syyskuuta 2024

Vedenneito

 


  Heippa taas! Tulipa taas käytyä ulkona kuvaamassa. Tällä kertaa mukaan tarttuivat Dyxasis, Kristiina ja Julia. Täytyy sanoa että Dyxasis on kaunis mutta vaikea kuvattava! En saa oikein ikuistettua hänen kauneuttaan. Se vähän harmittaa mutta onneksi loppujen lopuksi sain hänestä kauniita kuvia.

  Ja nyt paljastan teille jotain. Jotkut ehkä tietävätkin mun kirjoittavan kirjaa. Kirjoitan sitä melko tosissani. En kuitenkaan tiedä mihin tämä kirja mut vie mutta aina pitää vähintään kokeilla. Kirjoittaminen on ollut mulle pitkään harrastus. Rakastan keksiä hahmoja ja maailmoja. Rakastan kirjoittamista. Osittain samasta syystä perustin tämän blogini.

  Aion edelleen tehdä tätä blogia ja tänne niitä kuvatarinoita. Mulla on haaveissa siis ehkä joskus oman kirjan julkaiseminen. Aion kuvittaa kirjan itse omilla nukkekuvilla. Kirjan nimeä en vielä paljasta tai sitä mistä kirja kertoo. Mainostan kyllä kirjaa jos ja kun se valmistuu. Mulla on kirjassa jo 106 sivua ja kirjasta on tarkoitus tulla melko pitkä. Aloitin kirjan kirjoittamisen ehkä kolme viikkoa sitten (?). En muista tarkkaan. En ottanut päivänmäärää ylös.

  Mutta nyt muihin asioihin. Eli kuviin. Tänään en julkaise kuvatarinaa tai esittelyä mistään nukesta. Tänään julkaisen kuvia joita otin tänään lähimetsässä. Toivottavasti kuvani ilahduttavat teitä niin kuin muakin.











^ Tämä on mun suosikki kuva näistä kuvista. Julia on tässä niin söpö!






Ensi kertaan!


2 kommenttia:

  1. Toi eka kuva on niin hieno, upeat muokkaukset, ihana vedenneito 😍 Tosi kauniita kuvia oot ottanut 😍😍 Julia on kyllä tosi söötti 😍😍

    VastaaPoista