perjantai 24. toukokuuta 2024

Väsynyt Rythm

 


  Heippa taas! Jälleen uusi postaus luvassa! Oon niin iloinen Rythmistä ja oon miettinyt että voisin jättää hänet tämän näköiseksi mutta toisaalta himottaisi tehdä hänestä jonkun muun näköinen. Vaikka hän kaunis onkin. Ehkä myöhemmin mietin asiaa tarkemmin.

  Mulla on teille iloista kerrottavaa. Aloitan Kantaja-tarinan rinnalle kuudennen kuvatarinan. Tämä sarja kertoo Avalonista ja Rythmistä. Ja tämän sarjan nimi on Uneksija. Eräs tuttuni ehdotti nimeä ja istuu tarinalle niin hyvin että päätin nimetä tarinan siksi. Mulla on vielä monta kuvatarinasarjaa tulossa tästä huolimatta.

  Oon ajatellut että teen aina jatkoa siihen tarinaan joka inspiroi sillä hetkellä. Tällä kertaa siis saatte tämän uuden tarinan ensimmäisen osan. Olkaapa hyvät!


Kuvatarina: Näin sinut unessa


Avalon: *kahlaa merestä rannalle* Minä löydän hänet.








Avalon: *kävelee hetken maalla ajatuksissaan kunnes tajuaa jotakin* Ai niin.








Avalon: *kääntyy katsomaan lähellä olevia pyykkejä pyykkinarulla* Tarvitsen vaatteet. *sitten mutisee ääneen itsekseen* Ja auts..Silmäni eivät ole tottuneet tähän. Meren pohjassa on aina niin hämärää.









Avalon: *kävelee pyykkinarulta nappaamansa vaatteet päällä* Sori. *lisää mielessään* Palautan nämä kun menen takaisin mereen.









?: Hei! Tuo on minun mekkoni! Mitä luulet tekeväsi?!

Avalon: Voi ei.







?: Anna vaatteeni takaisin!

Avalon: Minä vain lainaan tätä. *lähtee juoksemaan*

?: Seis! Kuka luulet olevasi?








Hetken kuluttua.


Avalon: *katsoo merelle kaihoisasti* Haluan takaisin.. Mutta en voi mennä. En vielä. Minun on löydettävä hänet.








Avalon: Se oli todella sumea näky. Se uni. Mutta tunnistin sinut välittömästi. Ja aion löytää sinut.









Avalon: Tiedän kaiken lisäksi olevani lähellä. Näköni käyttäytyy maalla samanlaisena kuin siinä unessa.










Avalon: Minä löydän sinut.




Jatkuu








2 kommenttia:

  1. Taiteellisia, kauniita kuvia 😍 Pidän paljon tuosta luvasta, missä nukke kävelee vedessä 🤩 Herätyskellokuvakin on upea 😍😍

    VastaaPoista