maanantai 6. toukokuuta 2024

Avalon sai uuden peruukin

 


  Heippa taas! Ette ikinä arvaa mitä tänään tapahtui? Avalon sai uuden peruukin! Rakastan tätä neitiä nyt vieläkin enemmän! 

  Vaikka vihreä on inhokki värini niin tälle tytölle se kyllä sopii niin hyvin. Peruukki on siis väriltään oliivin vihreä vaikka osassa kuvista se näyttää rusehtavalta. Avalon on siis hahmoltaan meren ruumiillistuma tai jotain. Jos haluatte tietää hänestä lisää niin neidillä on oma nukkeprofiilinsa tuossa nukkeprofiilit osiossa.

  Ennen kuin päästän teidät ihastelemaan kuvia ja Avalonin uutta ulkonäköä niin kerron hänen hahmostaan vielä jotakin. Ensinnäkin, hän on mulle tosi vaikea piirrettävä. Mutta samapa tuo sillä tämä hahmo on mulle tosi tärkeä. Aion vielä joskus tehdä hänenkin tarinansa mutta multa puuttuu nukkeja jotka tulisivat esiintymään siinä tarinassa. 

  Siis ette ikinä usko kuinka vaativaa oli etsiä tälle neidille sopivaa vihreää peruukkia. Mistään ei tahtonut löytyä sopivaa. Lopulta menin Etsyn ihmeelliseen maailmaan. Ja sieltähän tämä peruukki siis löytyi. Avalon näyttää nyt enemmän itseltään joten olen onnellinen. Mutta nyt lopuksi näytän teille vielä pari piirustusta hänen hahmostaan. Oon keksinyt tän hahmon joskus 2018-2019 vuosina.




  Siinäpä ne olisi. Tiedän ettei uusi peruukki näytä täysin samalta kuin noissa piirustuksissa. Silti mun mielestä Avalonin tunnistaa täksi hahmoksi. Olen siis tyytyväinen. Nyt seuraavaksi se paras osio tässä postauksessa eli kuvasatoa tältä päivältä. Olkaapa hyvät!





















Ensi kertaan!

2 kommenttia: