keskiviikko 29. toukokuuta 2024

Nyt se tapahtuu

 


  Heippa taas! Olin tänään kuvaamassa nukkeja mun uudessa lempikuvauspaikassa! Oli tosi lämmintä ja aurinkoista. Ainoa miinus tässä reissussa oli se että lauma ötököitä kävi kimppuuni. Pari hyttystä, ampiainen ja paarma. Piti ottaa kuvat tosi nopeasti ja häipyä paikalta. 

  Mutta ei hätää, sain riittävästi kuvia uuteen tarinaan. Kyllä, luitte oikein. Aloitan uuden kuvatarinasarjan. Tämä on nyt se mistä olen teille viime aikoina puhunut. Tämä tarina kertoo siis Victoriasta ja Primrosesta. Nää hahmot on mulle tosi tärkeät ja kumpikin nukke on mulle erityisen rakas.

  Tämän sarjan nimi on Péché. Se on ranskaa ja käsittääkseni tarkoittaa syntiä. Nimestään huolimatta sarjassa ei ole mitään uskontoon liittyvää vaan tarina kertoo kahdesta rakastavaisesta jotka taistelevat siitä että saavat olla yhdessä.

  En osaa siis ranskaa mutta pidän ranskan kielestä paljon. Mutta joo, tämän uuden sarjan nimi on siis Péché. Toivottavasti pidätte ekasta osasta. Ja jättäkää ihmeessä kommenttia jos siltä tuntuu.



Kuvatarina: Kertomus metsästäjästä


Victoria: Rakas päiväkirja. Minun nimeni on Victoria Sibyl Argent ja minä olen metsästäjä.








Victoria: Mutta minä en metsästä eläimiä. Minä olen Argent-suvun nuorin metsästäjä. Sukuni on kautta aikojen metsästänyt hirviöitä. Etenkin vampyyrejä.









Victoria: Mitä siis vampyyrit ovat? Isäni sanoo minulle että vampyyrit ovat verta juovia pahoja hirviöitä jotka pitää hävittää. Metsästäessä täytyy olla kuitenkin varovainen. Yksikin purema voi muuttaa vampyyriksi.









Victoria: En ole toistaiseksi tarpeeksi koulutettu ollakseni oikea metsästäjä. En ole edes nähnyt vampyyriä luonnossa. Opintoni ovat kesken.










Victoria: Silti… En ole kovin kiinnostunut metsästämään. Mietin välillä millaista elämä olisi jos saisin elää tavallista ihmistytön elämää.









Victoria: Olin illalla kotini lähellä kävelyllä kun yhtäkkiä tajusin etten ole yksin. Käännyin katsomaan selkäni taakse.










Victoria: Silloin näin hänet. Hän oli kaunein näkemäni tyttö. Hänellä oli hopeiset hiukset ja kauniit kasvot. Mutta hetken häntä ihasteltuani minä tajusin että hänellä oli punaiset silmät jotka välkehtivät ilta-auringossa.










Victoria: Sen jälkeen tyttö huomasi minut ja näytti pelästyneeltä. Hän kääntyi ympäri ja samassa sekunnissa juoksi pois luotani yliluonnollisella nopeudella.









Victoria: Silloin tajusin. Tyttö oli vampyyri.




Jatkuu






4 kommenttia:

  1. Hieno kuvatarina ja mukavaa kun jaksat aktiivisesti päivitellä kolmea eri kuvatarinasarjaa! :O Ite osaan ranskaan (okei oikeesti mun ranska on tasoo oui oui baguette, vaikka oon harjotellu sitä vaikka kuinka monta vuotta) ja voin sanoo etten tykkää siitä yhtään (koska sen harjotellu on yhtä helvettiä kun sitä on niin vaikee lausua) D: Miks muuten valitsit tähän ranskalaisen nimen? Ei siis mitään vihaa, mietin vaan.

    Hienoja kuvia, oot kehittyny tosi paljon!! Oon seuraillu sua jo pidemmän aikaa ja näkee selvästi että sun uudemmat kuvatarinat on laadukkaampia. Primrose ja Victoria ovat myöskin kauniita. Odotan innolla jatkoa c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että pidät tästä tarinasta ja odotat jatkoa😄❤️ Mun korvaan ranskan kieli kuulostaa vaan tosi hienolta ja eräs mulle tärkeä ihminen osaa sitä tosi hyvin ja ihailen aina kun joku osaa ranskaa koska itse en osaa sitä melkein yhtään😅 Ja kiitos niin paljon ihanasta kommentista👍 Olen itsekin mielestäni kehittynyt kuvaajana ja olen iloinen että sen muutkin huomaa🥰

      Poista
  2. Hienoja kuvia 🤩 Ihana tarina ja taitavasti kuvattu, tosiaan vaikuttaa siltä kuin nukke oikeasti kääntyisi katsomaan, hiukset hulmuavat upeasti hänen kääntyessään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos niin paljon❤️ Ihana kommentti❤️❤️❤️

      Poista