Heippa taas! Tällä kertaa tällaista kauhukuvaa Liliasta. Tää kuva liittyy kirjoitusprojektiin jota kirjoitan hänen hahmostaan. Eräs tuttuni askarteli pahvista tuon ihanan peilipöydän. Olen siitä ikionnellinen. Pääsette pian näkemään lisää kuvia tuosta peilipöydästä.
Mulla on hurjasti nukkesuunnitelmia. Mutta paljastan niistä lisää myöhemmin. Haaveilen jatkavani joku päivä taas kuvatarinoita. En tiedä vielä milloin mutta suorastaan pakahdun innosta kun mietin kuvatarinoiden jatkamista. Mutta mennäänpä nyt niihin kuviin.





















































