Heippa taas! Pitkästä aikaa! Tänään oli kurjan sateinen päivä joten en viitsinyt viedä nukkeja ulos kastumaan. Ei silti hätää sillä mulla on hyvä määrä kuvia postaamatta. Joten tänään saatte nähdä mun ensimmäisiä kesäkuvia. Toivottavasti pidätte!
Heippa taas! Pitkästä aikaa! Tänään oli kurjan sateinen päivä joten en viitsinyt viedä nukkeja ulos kastumaan. Ei silti hätää sillä mulla on hyvä määrä kuvia postaamatta. Joten tänään saatte nähdä mun ensimmäisiä kesäkuvia. Toivottavasti pidätte!
Heippa taas! Kyllä vain, tiedän että yllä olevan kuvan nukkeneideillä ei ole vartaloa. Se ei kuitenkaan estä mua kuvaamasta heitä. He saapuivat tänään kuten myös tämä neiti:
![]() |
| Hänestä tulee Kristiina! |
Eli toisin sanoen mulle saapui tänään yhteensä kolme BJD-nuken päätä. Arvaatteko jo ketkä ensimmäisessä kuvassa ovat? Kaksoset. Kyseessä on siis Marilynin ja Anastasian BJD-versiot. Olen heistä ihan älyttömän innoissani! En malta odottaa että pääsen kuvaamaan heitä. Mutta ai niin, pahus. Näitä kuvia räpsiessä Anastasian irtoripsi irtosi. Joten hmm. Miten sen saisi takaisin? Ideoita? Jos joku kokeneempi harrastaja tietää niin saisi mielellään neuvoa vaikka kommenteissa. Nyt itse kuviin.
![]() |
| Irronnut irtoripsi |
![]() |
| Anastasia irronneet irtoripsensä kanssa |
Mutta kiitos kun luit ja nähdään taas seuraavassa postauksessa!
Heippa taas! Kävin tänään pitkästä aikaa kuvaamassa Juliaa! Julia on niin nätti nukke enkä oikein ymmärrä miksi en ole kuvannut häntä niin usein. Mutta mennäänpä suoraan niihin kuviin.