sunnuntai 16. helmikuuta 2025

Uusi Dal (Tarvitsen tunnistusapua)

 

Dawn on päähenkilö kirjoittamassani kirjassa (Karmiininpunainen) ja tää kuva on inspiroitunut siitä kirjasta. Taustalla onkin katkelma kirjasta.

  Heippa taas! Ette tule uskomaan tätä mutta mulla on uusi Dal! Pääsin kaivelemaan eräitä laatikoita enkä ollut uskoa silmiäni kun avasin laatikon ja tämä neiti pilkisti sieltä esiin. Mulla ei siis ole hajuakaan tämän nuken mallista mutta nätti on kuin mikä. Ja sain hänet omakseni mikä on niin ihanaa! Toivoisin siis tunnistusapua. Mikä Dal mahtaa olla kyseessä? Laitan hänestä nyt kuvia:





Nuo alaripset on niin nätit!




Hänellä on tosi nätit tatuoinnit!







Sitten näytän tähän loppuun vielä pari söpöä kuvaa Liliasta:












Mutta kiitos kun katsoit ja nähdään taas seuraavan postauksen merkeissä!


perjantai 14. helmikuuta 2025

Ystävänpäivä!

 


  Heippa taas! Hyvää ystävänpäivää kaikille mun ihanille seuraajille! Tänään on kuulkaa aivan erityinen päivä! Mun esikoiskirja julkaistiin tänään enkä voi uskoa sitä todeksi. Mun kirjan voi nyt siis tilata mm. Adlibrisista ja Suomalaisesta kirjakaupasta. Mun kirjan nimi on Karmiininpunainen ja tässä postauksessa saatte nähdä sen kannen. Lisäksi luvassa on tietenkin suloisia nukkekuvia. Noniin. Oletteko valmiit? Paljastan teille nyt kirjan kannen? 3… 2… 1!



  Siinä se on! Mun ihka ensimmäinen kirja! 






Vielä kuvaa takakannesta. Olen niin innoissani!






Vielä kuvaa rakastavaisista kirjan vieressä. Dawn sai uuden peruukin muuten.





Sitten siirrymme ulkokuviin Avasta:


















Mutta kiitos kun katsoit ja toivottavasti pidit! Tässä vielä linkki Book on demandin omaan kirjakauppaan. Nähdään taas!










keskiviikko 12. helmikuuta 2025

Unten Valtakunnassa taas

 


  Heippa taas! Ette ikinä arvaa! Mulla on (taas) uusi nukke! Hän saapui eilen. Hänen nimensä on Lilia ja hän on malliltaan Pullip Regeneration Paja. Hän on tuossa ylemmässä kuvassa^

  Ei huolta sillä laitan kohta enemmän kuvia tästä neidistä. Lilia on ha(mona ollut mulle tosi rakas ja kun näin kuvia Pajasta niin tajusin että kyseinen malli sopisi täydellisesti Liliaksi. Rakastan tätä nukkea yli kaiken!

  Ja tiedän että julkaisin jo kuvan Marilynistä höyhensaarilla mutta oli pakko tehdä oma versio Liliastakin. Liittyy Lilian hahmoon ja kirjaan jota hänestä kirjoitan. Siis mulla on tosi monta kirjaprojektia kesken (Hyvä minä) mutta uskon saavani ne kaikki joskus valmiiksi. Niitä on vain tällä hetkellä niin monta etten jaksa edes laskea kuinka monta niitä on.

  Mutta mennäänpä niihin kuviin. Näytän ensin kuvat Liliasta ja sitten Oivasta. Tässä tulee. Oletteko valmiit?








^Tää on näistä paras! Niin söpö!





Sitten on Oivan vuoro!


^Niin nätti! Mun suosikki kuva Oivasta!










Mutta kiitos kun katsoit ja nähdään taas!