sunnuntai 21. syyskuuta 2025

”Aikakin on vain käsite”

 


  Heippa taas! Onpa ihanaa olla taas täällä kirjoittelemassa! Siitä on taas tovi vierähtänyt. Jos ihmettelette otsikkoa niin keksin sen tuosta kuvasta. Itse asiassa tuo kuva taitaa olla mun lempi kuva. Siinä on jotain sellaista mistä tykkään tosi paljon.

  Olin tänään ulkona kuvaamassa Emmaa. Siitä on pitkä aika kun viimeksi kävin nuken kanssa ulkona. Kuvat onnistuivat mun mielestä melko hyvin. Valoa oli riittävästi ja Emma näytti söpöltä joka kuvassa. Olen niin tyytyväinen! Mutta nyt niihin kuviin.





















Ensi kertaan!


torstai 11. syyskuuta 2025

Uusia nukkeja

 


  Heippa taas, pitkästä aikaa! Miten teidän syksy on lähtenyt käyntiin? Mulla niin että oon saanut peräti uusia BJD-nukkeja. Ylemmässä kuvassa esiintyykin yksi. Hänen nimensä on Lyrrilith ja hän on Doll Chateaun Bella. Saatte nähdä myöhemmin lisää kuvia hänestä jahka saan hänelle uuden peruukin.

  Toinen tyttö on tosi kovin odotettu sillä hänen hahmonsa on mulle tosi rakas. Hän on Gem of dollin Belinda ja annoin hänen nimekseen Koetsume. Hän seikkailee enemmän toisessa blogissani joka on suunnattu pelkästään BJD-nukeille. Linkkaan blogin joskus myöhemmin tänne mutta en vielä.

  Mulle on vielä tulossa nukkeja mutta ei ihan kovin pian. Mutta niin. Mennäänpä kuviin. Saatte nähdä Koetsumen. Meinasin muuten unohtaa. Koetsumen peruukki tulee vaihtumaan vielä. Hän lainaa tällä hetkellä yhden toisen nukkeni peruukkia koska kyseinen nukke ei ole vielä saapunut. Koetsumen kimono on erään tuttuni ompelema, isot kiitokset hänelle!





Vähän lähikuvaa Koetsumen söpöstä nassusta!








Mutta nähdään taas pian! Kiitos kun luette mun blogia, se merkitsee mulle paljon!


lauantai 23. elokuuta 2025

Pullip into nousussa

 


  Heippa taas! Olipa ihanaa käydä kuvaamassa taas nukkeja ulkona! Fantasy taitaa olla lempi nukkeni. Hän on niin rakas mulle ettei mitään määrää ja tekee mut niin onnelliseksi. Joten. Mennäänpä kuviin.












Ainiin! Bell sai obitsun, chipit ja uuden peruukin. Hän on nyt niin söpö! Pitäisi tehdä hänen nukkeprofiilinsa (ja parin muunkin nuken) mutta teen sen myöhemmin. Kiitos kun seuraatte mun nukkeilua! Nähdään taas!


torstai 21. elokuuta 2025

Sanokaa ”hei” hänelle!

 


  Heippa taas! Pitkästä aikaa! Olen niin onnellinen että pääsin taas koneen äärelle. Mulla on niin paljon kerrottavaa. Tänä vuonna ei ole tullut paljon Pullip-nukkeja osteltua kun kaikki nukkeiluraha menee tätä nykyään BJD-nukkeihin. (Hups.) Mutta ei hätää. Pullipit on edelleen lähellä sydäntäni.

  Tällä viikolla mulle saapui kaksi nukkea! Toinen on BJD ja toinen Pullip. Kyseessä ovat siis BonBon Galaxyn Queena ja nyannberriesin tekemä custom Pullip Säihke (Nimesin Säihkeen tosin Fantasyksi.). Joten eiköhän ole aika esitellä heidät.



BonBon Galaxyn Queena-nukke sai nimekseen Yumeka. Eikö hän olekin suloinen?



Tämä tässä on nyt se nyannberriesin tekemä custom Pullip. Nuken nimeksi valikoitui tosiaan Fantasy ja rakastan tätä nukkea jo nyt ihan valtavasti. Nyt seuraavaksi kuvia hänestä:








Mutta kiitos kun luit ja nähdään taas mahdollisimman pian!