Heippa taas! Olipa ihanaa käydä kuvaamassa taas nukkeja ulkona! Fantasy taitaa olla lempi nukkeni. Hän on niin rakas mulle ettei mitään määrää ja tekee mut niin onnelliseksi. Joten. Mennäänpä kuviin.
Heippa taas! Olipa ihanaa käydä kuvaamassa taas nukkeja ulkona! Fantasy taitaa olla lempi nukkeni. Hän on niin rakas mulle ettei mitään määrää ja tekee mut niin onnelliseksi. Joten. Mennäänpä kuviin.
Heippa taas! Pitkästä aikaa! Olen niin onnellinen että pääsin taas koneen äärelle. Mulla on niin paljon kerrottavaa. Tänä vuonna ei ole tullut paljon Pullip-nukkeja osteltua kun kaikki nukkeiluraha menee tätä nykyään BJD-nukkeihin. (Hups.) Mutta ei hätää. Pullipit on edelleen lähellä sydäntäni.
Tällä viikolla mulle saapui kaksi nukkea! Toinen on BJD ja toinen Pullip. Kyseessä ovat siis BonBon Galaxyn Queena ja nyannberriesin tekemä custom Pullip Säihke (Nimesin Säihkeen tosin Fantasyksi.). Joten eiköhän ole aika esitellä heidät.
Heippa taas pitkästä aikaa! Elossa ollaan mutta on ollut niin kiireistä että en ole ehtinyt paljoa nukkeja edes kuvaamaan. Eilen kuitenkin oli sopiva väli ja siispä sain mielestäni älyttömän hyvän idean. Päätin nimittäin alkaa askartelemaan. No mitäkö askartelin? Tein kaasunaamarin Avalle. Kaasunaamari liittyy kirjaan jota parhaillaan hänestä kirjoitan. Mutta ei siitä sen enempää. Nyt näette lopputuloksen:
Heippa taas! Ihanaa olla taas blogin parissa! Tänään pääsette ihailemaan mun uusia otoksia tästä mun uudesta vampyyritytöstä, Fantômesta! Hänestä on tullut mulle niin rakas! Huomasin, että Erikan (Pullip Nanette Erica ver.) stock asun pitsikaapu sopii Fantômen tyyliin täydellisesti. Siispä lainasin sitä näitä kuvia varten. Eiköhän mennä itse kuviin. Toivottavasti pidätte!
Heippa taas! Tää viikko on ollut varsin nukkerikas sillä olen saanut peräti kaksi uutta Pullip-nukkea. Aloitetaanpa Pullip Elisabethista. Hän on pitkäaikainen unelmani ja alun perin hänen piti olla Primrose mutta silloin en löytänyt tätä kaunotarta mistään. Jouduin luopumaan haaveestani. Mutta nyt on toisin sillä Groove julkaisi juuri tämän mallin uudelleen. Olen niin innoissani. Rakastan tätä nukkea jo nyt. Hänen nimekseen muuten tuli Fantôme. Fantôme on yksi mun uusimpia omia hahmojani. Vaikka rakastan nuken lookkia jo ihan näinkin niin näyttääkseen hahmoltani niin häneen on tehtävä vielä vähän muutoksia. Hän tarvitsee ainakin uuden peruukin ja obitsun. Hankin ne myöhemmin. Seuraavaksi kuvia vielä hänestä.
Seuraavaksi haluan hehkuttaa toista uutta nukkeani joka saapui maanantaina. Hän on pitkäaikainen unelmani myös ja hän on Pullip Neo Angelique. Hänen nimekseen tuli Bell. Bell on mulle rakas hahmo koska keksin hänet ollessani lapsi, vain 8-vuotiaana. Tässä tulee vähän kuvia hänestä. Koru on itse tehty ja kuuluu Bellin hahmoon. Vaatteet olen muistaakseni hankkinut Pastellikeijukaiselta.